Labas pagalbos sritis

Kontaktų numerių atnaujinimas

Ate, aštuonete!

Gal jau teko girdėti, kad Lietuvoje per 3 metus planuojama atsisakyti telefonų numerių pradžios – prefikso 8? Jį pakeis 0 arba šalies kodas +370.

Nesijaudink – rankiniu būdu visų draugų telefonų keisti nereikės. Tam, kaip ir daugumai dalykų šiandien, jau yra programėlių!

  • Jei turi „Android“, naudokis „Add Country Code“.
  • „iPhone“ vartotojai gali parsisiųsti „Country Code Fixer“.

Plačiau apie pokytį

Iki 2025 m. pabaigos Lietuvoje planuojama atsisakyti telefonų numerių prefikso 8. Vietoje jo lietuviškuose numeriuose reikės naudoti 0 arba šalies kodą +370.

Nors dar kelerius metus lietuviškus numerius galėsime naudoti įprastai, ugdyti naujus įpročius verta pradėti jau dabar. Jei įpratai numerius saugoti su 8 (juk greičiau!) – pakeisti kodą visoje adresų knygoje gali tapti tikru iššūkiu.

Be panikos – išmaniųjų įrenginių ekspertas, BITĖS PROFAS, Martynas pasirūpina, kad gaišti daug laiko numeriams keisti nereikėtų. Pažiūrėk, kokią išsamią instrukciją, kaip tai padaryti vos keliais spustelėjimais, jis paruošė:

„Android“ vartotojams

Pirmiausia reikia iš „Google Play“ atsisiųsti „Add Country Code“ programėlę. Su ja nemokamai gali pakeisti iki 300 kontaktų numerių. Jei kontaktų turi daugiau, gali arba susimokėti apie 2 Eur, arba peržiūrėti kelias reklamas.

Atidaryk ir leisk programėlei pasiekti telefono kontaktus, taip pat susipažink su jos naudojimu ir paspausk „OK“.

Tada sukurk atsarginę savo telefono kontaktų kopiją – pagrindiniame programėlės lange pasirink „Backup Contacts“ ir paspausk „OK“.

Kitas žingsnis – pasirinkti „Pending Contacts“. Ekrano dešinės pusės viršuje matysi pasirinkimą „2 digits“. Spausk ant jo ir pasirink „1 digit“.

Paspausk pirmą nuo viršaus „Update“. Laukelyje „Remove preceeding Trunk Code“ skaičių pakeisk į 8. Taip pat įsitinkink, kad laukelyje „Starting With“ būtų skaičius 8, o „Having Length“ – 9. Paskutiniame laukelyje turėtų būti nustatytas Lietuvos kodas +370.

Patikrink, ar viskas nustatyta teisingai, ir ekrano dešinės pusės apačioje spausk „Next“. Atsidariusiame lange matysi telefono kontaktus – vardus su 2 telefonų numeriais.

Pirmas numeris su raudonai pažymėtu 8 bus ištrintas, o antras numeris, kuriame žaliai pažymėtas kodas +370, bus pridėtas.

Ekrano dešinės pusės apačioje spausk „All“ – taip pažymėsi visus kontaktus, kuriuos reikės pataisyti.

Paskutinis žingsnis – patikrink, ar viskas nustatyta gerai, spausk „Update“ ir palauk kelias sekundes, kol operacija bus sėkmingai atlikta. Tada spausk „OK“.

Beje, jei kas nors nepavyks, telefono numerius galėsi atkurti. Tam ir yra reikalinga atsarginė telefonų numerių kopija, kurią sukūrėme pradžioje.

Jei norėsi atkurti numerius, pagrindiniame „Add Country Code“ meniu spausk „Restore Contacts“. Patvirtink kontaktų, kuriems buvo pakeista numerio pradžia, atkūrimą paspausdamas „Gerai“. Voilà – kontaktai atkurti.

Ai, ir dar vienas žingsnis – padėkok išmaniųjų įrenginių ekspertams – BITĖS PROFAMS, kurie parengė šią instrukciją.

Nori tai padaryti ar pasitarti su BITĖS PROFAIS gyvai? O gal laužai galvą, kaip pakeisti savo išmaniojo įrenginio nustatymus? Užsuk į didžiųjų miestų BITĖS salonus, kur BITĖS PROFAI padeda visų operatorių klientams, o BITĖS ir LABAS klientams – nemokamai.

„iPhone“ vartotojams

Pirmiausia iš „App Store“ atsisiųsk „Country Code Fixer“ programėlę ir ją atidaryk.

Deja, ji leidžia nemokamai pakeisti tik 20 kontaktų. Toliau turėsi susimokėti vienkartinį mokestį – apie 3,50 Eur.

Perspėjam – ši programėlė neturi numerių atsarginės kopijos ir kontaktų atkūrimo funkcijos, tad įdėmiai vadovaukis šia instrukcija ir neskubėk.

Visus norimus telefono numerius gali pakeisti pasirinkęs „Use custom prefixes“.

Po „Country code“ įvesk 370, „National trunk code“ pakeisk į 6, o „Trunk code“ – į 8 ir spausk „Preview“. Taip leisi programėlei pasiekti telefono kontaktus.

Ekrane matysi kontaktų sąrašą. Raudonai bus pažymėti tie, kurie prasideda 8, o juodai – nauji, kurie prasidės šalies kodu +370. Jei kai kurių telefonų numerių keisti nenorėsi, juos gali atžymėti.

Spausk „Apply“.

Valio, visi pasirinkti telefono numeriai pakeisti.

Šią instrukciją parengė išmaniųjų įrenginių ekspertai – BITĖS PROFAI. Nori su BITĖS PROFAIS pasitarti gyvai? O gal laužai galvą, kaip pakeisti savo išmaniojo įrenginio nustatymus? Užsuk į didžiųjų miestų BITĖS salonus, kur BITĖS PROFAI padeda visų operatorių klientams, o BITĖS ir LABAS klientams – nemokamai.

Sąskaita

Sąskaitos likutį gali sužinoti keliais būdais:

  • Junkis prie mano.labas.lt ir pamatyk ne tik likutį, bet ir daug kitų naudingų dalykų visiškai nemokamai
  • Rink *245#, spausk skambinimo mygtuką ir likutis pats atsiras ekrane. Kaina – 0.33 €.

LABAS kortelės sąskaita galioja 3 mėnesius (90 d.) nuo kortelės aktyvavimo momento arba nuo LABAS kortelės sąskaitos paskutinio papildymo. Sąskaitai esant aktyviai, galima naudotis visomis LABAS paslaugomis: skambinti arba priimti skambučius; siųsti arba gauti SMS, naudotis mobiliuoju internetu ir t. t. LABAS vartotojas įsipareigoja naudotis paslaugomis šiose Taisyklėse ir (arba) LABAS pakuotėje numatyta tvarka. Nepapildžius LABAS sąskaitos, po 3 mėnesių (90 d.) galima skambinti tik nemokamais pagalbos tarnybų numeriais ir tik priimti skambučius ir SMS. Nepapildžius LABAS sąskaitos ilgiau kaip 4 mėnesius (120 d.) – bus taikomas 0,12 Eur/d. numerio palaikymo mokestis, kurį skaičiuosime 60 dienų tol, kol bus pakankamas LABAS sąskaitos likutis ir kol LABAS sąskaita nebus papildyta. Nepasipildžius sąskaitos ir pasibaigus sąskaitos likučiui ar 60 dienų terminui - LABAS numeris bus užblokuotas, taps negaliojantis ir bus panaikintas. Nebegaliojantis LABAS numeris vartotojui neatkuriamas ir pakartotinai nepriskiriamas.

*Numerio palaikymo mokestis 0,12 €/d. bus skaičiuojamas 60 dienų tol, kol bus pakankamas LABAS sąskaitos likutis ir kol sąskaita nebus papildyta. Pasibaigus sąskaitos likučiui arba 60 dienų terminui – LABAS numeris taps negaliojantis ir bus panaikintas. Nebegaliojantis LABAS numeris LABAS vartotojui neatkuriamas ir pakartotinai nepriskiriamas.

Perkeliant savo numerį į kito operatoriaus tinklą arba keičiant apmokėjimo už paslaugas būdą, LABAS sąskaitos likutis tau gali būti grąžinamas per 14 (keturiolika) dienų nuo žemiau esančios prašymo formos užpildymo ir pateikimo „Bitei“ dienos. Prašymą gali pateikti elektroniniu paštu:  bendraukime@bite.lt arba atvykus į bet kurį „Bitės“ saloną. Prašymą teikiant elektroniniu paštu, būtina jį pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu. Prašymo formą rasi žemiau. 

Klientui gražinamos tik tos lėšos, kurios buvo Kliento įmokėtos į aktualaus LABAS numerio sąskaitą. Lėšų gražinimui taikomas administravimo mokestis, kurio dydis yra 5 Eur + 5% nuo grąžinamos sumos, ir kuris išskaitomas iš Klientui grąžintinos sumos.

Tuo atveju, kai prašoma grąžinti suma yra didesnė nei 100 Eur – Klientas atvykęs į bet kurį Bitės saloną, turi pateikti: perkelto LABAS numerio SIM kortelę; nustatytos formos rašytinį prašymą, kuriame, be kitos informacijos, Klientas turi pateikti teisingus atsakymus į Kliento identifikacijos klausimus, lėšų įmokėjimą pagrindžiančią informaciją ir parodyti salono darbuotojui asmens tapatybės dokumentą.

Svarbu: sąskaitos likutis bus grąžinamas tik į Lietuvos bankuose esančias sąskaitas.

Prašymo formą rasite čia.

SIM kortelė

Jei nežinai savo LABAS SIM kortelės PIN ar PUK kodo – ne pasaulio pabaiga. Juos gali pasitikrinti prisijungęs į savitarną mano.labas.lt, jei jų nepasikeitei telefone, arba skambink į Klientų aptarnavimo skyrių 1501 (LABAS klientams – 0.10 €/skamb.), 0 699 23 230 (skambučio kaina pagal turimo mokėjimo plano tarifus) ir mes tau padėsim.

Internetas

Internetas STANDARTINIS yra standartinis interneto tarifas, kuris pradeda galioti, kai telefonas jungiasi prie interneto neturint jokio duomenų plano. Dažnai šis tarifas įsijungia, nes nauji telefonų modeliai automatiškai siunčia programinės įrangos ir programėlių atnaujinimus. Todėl, jei nenori, kad šis tarifas būtų aktyvuotas, rekomenduojame telefoną nustatyti taip, kad jungtumeisi prie interneto tik tada, kada pats to nori, o atnaujinimams duotum savo sutikimą. Jei nenori, kad standartinis tarifas įsijungtų ir visai atsisakyti galimybės naršyti internete, išjunk telefone mobiliuosius duomenis arba užsisakyk planą su duomenimis.

Norėdamas naudotis LABAS paslaugomis Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės šalyse, turi užsakyti sau tinkamiausią planą, apimantį ir paslaugas ES/EEE. Juos gali rasti čia

Keliaujant ne ES/EEE šalyse, internetas apmokestinamas pagal standartinius paslaugų tarifus, kuriuos pasitikrinti gali čia. Taip pat galima užsakyti kelionės interneto duomenų paketą ir naudotis internetu kelionėje iki 300 kartų pigiau! Informacija apie duomenų paketus ne ES/EEE šalyse yra čia

Kas yra 5G?

5G – tai nauja belaidžio ryšio technologija, kuri leidžia tau mėgautis dar greitesniu ir patikimesniu internetu. Lyginant su 4G, 5G greitis gali būti iki 100 kartų didesnis. Tai reiškia, kad gali žiūrėti filmus, žaisti žaidimus ir naršyti internete be jokių trukdžių. Be to, 5G padeda plėsti daiktų internetą (IoT), todėl tavo išmanieji įrenginiai veikia dar geriau.

Kodėl verta naudotis 5G?

Naujas 5G tinklas atveria daugybę galimybių tiek tau, tiek verslui. Jei iki šiol neturėjai kokybiško interneto, 5G tai pakeis. Galėsi nevaržomai mėgautis aukščiausios kokybės filmais ir serialais, žaisti pažangiausius žaidimus internete, o nuotolinis darbas ar mokslai taps dar patogesni. Be to, diegdami 5G, modernizuojame ir esamus tinklus, todėl interneto greitis ir ryšio stabilumas tampa dar geresni.

Ant kokio dažnio veikia 5G?

5G veikia ant 2300 MHz dažnio, o ateityje prisijungs ir 700 MHz. 

5G ryšys veiks ir internetas bus prieinamas klientams, pasirinkusiems 5G interneto paslaugų planą arba 5G papildomą paslaugą, turės mobilaus telefono įrenginį, kuris palaiko 5G ryšį ir pateks į 5G ryšio padengimo zoną.  

5G palaikančius planus galite peržiūrėti ir įsigyti čia o papildomą paslaugą užsakyti čia. Pasitikrint 5G ryšio padengimą gali čia. Interneto greitį gali pasitikrinti čia.  

Norint naršyti 5G ryšiu, SIM kortelės keisti nereikia. Užtenka užsisakyti planą su 5G

Jeigu tavo telefone neveikia internetas, gali būti, kad neteisingi tavo telefono nustatymai. LABAS tau juos atsiųs nemokamai: siųsk START numeriu 1550. Gautą specialią SMS išsaugok ir tada bandyk prisijungti prie interneto telefone. Jei nepavyksta, skambink mums į Klientų aptarnavimo skyrių ir tau padėsime.

Taip pat gali nustatyti telefoną pats: surask telefone interneto nustatymus ir įvesk šią informaciją:

  • APN (kreipties taškas): internet
  • Tarpinis serveris (Proxy): (palikti tuščią)
  • Vartotojo vardas: (palikti tuščią)
  • Slaptažodis: (palikti tuščią) 
  • IP adresas: 213.226.131.133

Atkreipk dėmesį, kad meniu funkcijų pavadinimai priklauso nuo telefono modelio, todėl gali skirtis nuo aukščiau nurodytų.

eSIM

Naudokis eSIM telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose. Veiks dauguma 2018 metais ir vėliau išleistų „iPhone“, „Samsung“, „Google Pixel“ ir „Sony“ telefonų. Patikrink, ar tavo telefonas palaiko eSIM funkcionalumą.

„Apple iPhone“ telefone:

  1. Telefone nueik į „Settings“
  2. Spustelk „Mobile Data“
  3. Jei skiltyje SIMs nematai pasirinkimo „Add data plan arba Add eSIM“, tavo telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.

Android operacinės sistemos telefone:

  1. Eik į „Nustatymai“ („Settings“)
  2. Spustelk „Ryšiai“ („Connections“) –> „SIM kortelės“ („SIM Card manager“)
  3. Jei nematai pasirinkimo „Pridėti mobiliojo ryšio planą“ („Add mobile plan“), tavo telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.

LABAS eSIM veikia visuose įrenginiuose, palaikančiuose GSMA v2.0 ir aukštesnį standartą. Daugiau informacijos: https://www.gsma.com/esim/esim-specification/

eSIM QR kodas galioja tris mėnesius ( 90 dienų ) nuo jo įsigijimo. Praėjus trims mėnesiams nuo įsigijimo, eSIM aktyvuoti nebegalėsi

Android ir Apple, jei šalia turi kitą įrenginį su ekranu:

  1. Telefono, kuriame nori įdiegti eSIM, kamera nuskenuoti QR kodą.
  2. Skanuojant pamatysite galimybę pridėti naują duomenų planą.
  3. Sekite telefono ekrane esančius žingsnius (jie gali skirtis priklausomai nuo įrenginio operacinės sistemos)
     

Android, jei šalia neturi kito įrenginio su ekranu:

  1. Su įrenginiu, į kuri norima diegti eSIM, padaryti QR kodo ekrano nuotrauką (print screen).
  2. Padarytą ekrano nuotrauką per telefono eSIM nustatymus galima įkelti ir taip įdiegti eSIM.

Norint aktyvuoti eSIM planą ir pradėti naudoti paslaugomis, reikia inicijuoti skambutį arba išsiusti SMS į bet kokį numerį. Įsitikinkite, kad SMS arba skambutis atliekamas pasirinkus eSIM, o ne kitą planą. Nepavykęs skambutis ar SMS taip pat aktyvuoja planą. Plano aktyvavimas gali užtrukti iki kelių minučių, tad nepergyvenkite, jei tą pačią akimirką planas dar nesusiaktyvavo.

QR kodas yra vienkartinis. Jeigu ištrinsi su šiuo kodu aktyvuotą eSIM profilį iš įrenginio, užblokuosi savo eSIM profilį arba pakeisi įrenginį, o vėliau norėsi jame iš naujo aktyvuoti eSIM profilį – turėsi kreiptis į mūsų Klientų aptarnavimo skyrių telefonu ir įsigyti naują QR kodą.

Jei vėliau norėsi perleisti savo įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu kitiems asmenims, galėsi savarankiškai ištrinti savo eSIM profilį iš įrenginio arba kreiptis į Klientų aptarnavimo skyrių. Jei dėl savo ar trečiųjų asmenų kaltės prarasi įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu, prašome nedelsiant apie tai informuoti BITĘ paskambinus į Klientų aptarnavimo skyrių – mes užblokuosime tavo eSIM profilį.

Taip, fizinę SIM kortelę į eSIM gali lengvai pakeisti prisijungęs LABAS savitarnoje (rinkis „SIM Nustatymai“) arba atvykęs į artimiausią BITĖS saloną. Keičiant eSIM LABAS savitarnoje taikomas 1,5 Eur mokestis, kuris bus nuskaičiuotas nuo tavo sąskaitos. BITĖS salone keičiant eSIM taikomas 5,5 Eur mokestis.

Kita

Nuo 2024.08.01 Labas kartu su Šeimos kortele teikia naudas daugiavaikėms ar neįgalius vaikus auginančioms šeimoms. Daugiau apie teikiamas naudas galite rasti čia.

Pereiti į Labas galima:

  • Perkeliant numerį iš kito tinklo (nurodymus galite rasti čia)
  • Įsigijant naują LABAS pakuotę viename iš Bitės salonų arba įsigijant eSIM čia įsigijant eSIM čia

MMS naudojama ilgesniems tekstams ir medijai . MMS gali siųsti 15 kartų už paprastą SMS ilgesnį tekstą, telefonu darytas nuotraukas, filmuotą medžiagą, melodijas ar savo balso įrašą.

MMS gali siųsti į visus Lietuvos tinklus, taip pat ir į el. pašto dėžutę. Įrašęs MMS žinutės gavėjo laukelyje el. pašto adresą, žinutę nusiųsi bet kam visame pasaulyje.

 

Tavo ir gavėjo telefonuose turi būti MMS funkcija ir padaryti reikiami nustatymai. Skamba sudėtingai, bet iš tiesų viskas paprasta: nustatymus gali gauti išsiuntęs SMS su tekstu START numeriu 1500 (kaina - 0.10 €). Gautus nustatymus išsaugok, telefoną išjunk ir vėl įjunk.

Norėdamas įjungti numerio nerodymo funkciją, skambink į Klientų aptarnavimo skyrių arba ateik į BITĖS saloną. Ši paslauga tau bus įjungta nemokamai per 3 darbo dienas. Įjungus paslaugą, galėsi laisvai ją valdyti savo telefone, įjungti/išjungti bet kada prireikus.

Jei sąskaitos papildymai tapo rutina ir nori juos pakeisti tiesiog vienu mokėjimu mėnesio pabaigoje arba jau metas atsinaujinti telefoną, gali lengvai perkelti savo LABAS numerį į BITĘ, kur tau paruošti išskirtiniai pasiūlymai. Sužinok, kokie jie, paskambinęs į mūsų Klientų aptarnavimo skyrių arba užsuk į artimiausią BITĖS saloną.

Trumpieji numeriai
 Trumpasis numerisKaina
Informacija LABAS klientams15010,15 €/skamb.
Informacija LABAS klientams+370 699 23 230Skambučio kaina pagal turimus mokėjimo plano tarifus
Informacija kitų operatorių klientams8 699 23 230Kaip skambučio į BITĖS tinklą
Paslaugų gidas117Nemokamai
Sąskaitos papildymas1500 ir spausk 1Nemokamai
Sąskaitos likutis trumpuoju numeriu1500 ir spausk 20,10 €/skamb.
Sąskaitos likutis SMS žinute1500 siųsk ?0,10 €/SMS
Skambutis į balso paštą15110,15 €/skamb.
Bendrasis pagalbos telefonas112Nemokamai

Skambučiams ir žinutėms trumpaisiais numeriais taikomi standartiniai tarifai – 0,15 Eur/min ir 0,15 Eur/SMS (su PVM), jei nėra nurodyta kitaip. Skambučiai ir SMS trumpaisiais numeriais nėra įtraukiami į mokėjimo plano mokestį.

Tarifai ir mokesčiai kitais trumpaisiais numeriais yra skelbiami www.bite.lt puslapyje.

Numerio perkėlimas į LABAS

Dabar pereiti iš vieno tinklo į kitą su savo numeriu paprasčiau nei pereiti gatvę! Jei esi kitų operatorių klientas ir nori tapti LABAS‘u, pirmiausiai isigyk naują LABAS pakuotę (ją išsirinkti gali čia), o tuomet registruokis senojo operatoriaus interneto svetainėje, kurią rasi čia::

Tuomet, tą pačią dieną užpildyk numerio perkėlimo formą ir labas.lt čia.

SVARBU! Supildyti duomenys pas abu operatorius turi sutapti, kad naktį numeris būtų perkeltas. 

Jei manote, kad pažeidėme jūsų teisę išlaikyti abonentinį numerį, galite kreiptis į raštu el. p. adresu: bendraukime@bite.lt. Atsakysime į jJūsų kreipimąsi raštu ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo Jūsų paklausimo gavimo dienos.

Žemiau aprašyta kokiais atvejais ir kokio dydžio kompensacijos taikomos, nebent susitarsime dėl kitokios kompensacijos.

Jei numerio perkėlimas arba ryšio nebuvimas užtrunka ilgiau kaip vieną darbo dieną nuo prašymo perkelti numerį pateikimo dienos arba nuo prašyme nurodytos numerio perkėlimo dienos.

Šiuo atveju, kompensacija apskaičiuojama numerio perkėlimo vėlavimo dienų skaičių padauginus iš bazinio dydžio. Bazinis dydis yra Ryšių reguliavimo tarnybos skelbiamoje naujausioje metinėje elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje, kurią galima rasti https://www.rrt.lt/istekliai/ataskaitos-ir-apzvalgos/lietuvos-rysiu-sektorius/, nurodytos vidutinės pajamos (angl. Average Revenue per User, ARPU) iš vieno numerio už viešąsias mobiliojo telefono ryšio balso paslaugas per mėnesį. Kompensacija mokama už kiekvieną numerį, kuris buvo perkeltas nesilaikant terminų.

Šiuo atveju, kompensacija apskaičiuojama bazinį dydį padauginus iš mėnesio, kurį turėjo būti perkeltas numeris, kalendorinių dienų skaičiaus. Bazinis dydis yra Ryšių reguliavimo tarnybos skelbiamoje naujausioje metinėje elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje, kurią galima rasti https://www.rrt.lt/istekliai/ataskaitos-ir-apzvalgos/lietuvos-rysiu-sektorius/, nurodytos vidutinės pajamos (angl. Average Revenue per User, ARPU) iš vieno abonento už viešąsias mobiliojo telefono ryšio balso paslaugas per mėnesį. Kompensacija mokama už kiekvieną numerį, kuris nebuvo perkeltas.

Šiuo atveju mokama nuo 1 iki 10 bazinių dydžių kompensacija, atsižvelgiant į jūsų teisės išlaikyti numerį pažeidimo pobūdį, trukmę, pasekmes ir kitas susijusias aplinkybes. Bazinis dydis yra Ryšių reguliavimo tarnybos skelbiamoje naujausioje metinėje elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje, kurią galima rasti https://www.rrt.lt/istekliai/ataskaitos-ir-apzvalgos/lietuvos-rysiu-sektorius/, nurodytos vidutinės pajamos (angl. Average Revenue per User, ARPU) iš vieno už viešąsias mobiliojo telefono ryšio balso paslaugas per mėnesį.

Jei nutiktų taip, jog kiltų ginčas dėl kompensacijų taikymo, jūs galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą, kad ji išnagrinėtų ginčą ne teismo tvarka. Jūs taip pat galite tiesiogiai kreiptis į teismą.

Papildymo būdai

Papildyk LABAS sąskaitą internetu: LABAS svetainėje pasirink norimą papildymo sumą ir prisijunk prie savo elektroninės bankininkystės.

Svarbu: banko pavedimas, atliktas į UAB „BITĖ Lietuva“ sąskaitą ne per labas.lt puslapį, nepapildo LABAS kortelės sąskaitos ir nepratęsia jos galiojimo laiko.

Pildytis banko kortele yra gėris, nes:

  • Greita, patogu ir nereikia atsiplėšti nuo telefono ar kompiuterio
  • Gali pildyti ne tik savo, bet ir draugų LABAS (aišku, jei tik jie buvo geri)
  • Jokių papildomų mokesčių bankui (kitaip nei per el. bankininkystę)

 

Išbandyk žaibišką papildymą ir pridėk savo banko kortelę. Tik vieną kartą užtrukęs porą minučių, jau kitąkart papildydamas nereikės ieškoti banko kortelės ir suvedinėti duomenų – pasipildysi vos kelių mygtukų paspaudimu.

Jei nenori rūpintis, ar neištuštės sąskaita, gali pasinaudoti automatiniu papildymu kas 7 ar 30 dienų. Sąskaita pildysis pati iki tavo nurodytos datos.

Nustatyti žaibišką arba automatinį papildymą gali prisijungęs prie savitarnos ir pildydamas sąskaitą banko kortele. 

A screenshot of a phone
Description automatically generated

Mobilioji perlaida − galimybė papildyti bet kurio LABAS vartotojo telefono sąskaitą persiunčiant dalį savo sąskaitos kredito. Tai gali padaryti kiekvienas BITĖS klientas.

Paprašyk draugo ar šeimos nario pagalbos:

  • Siųsk SMS numeriu 1503 su tekstu „Prasau ZZ,ZZ 370XXXXXXXX“ (Prasau − nekintamas raktažodis; ZZ,ZZ − pervedama suma eurais, pvz., 5,50; 370XXXXXXXX − asmens, kurio prašoma, telefono numeris, pvz., 37069900111).
  • Žinutės gavėjui reikės tik patvirtinti tavo prašymą, ir suma bus pervesta.

Mobiliųjų perlaidų LABAS klientams kaina – 0,14 €.

Svarbu:

  • Mobiliąją perlaidą galima išnaudoti tik LABAS paslaugoms (negalima jos išgryninti ar perkelti į BITĖS sąskaitą).
  • Maksimali perlaidos suma per parą − 10 €, maksimali perlaidos suma per 30 kalendorinių dienų − 30 €.
  • Perlaidą galima atlikti vieną kartą per 24 val., o gauti — du kartus per 24 val.
  • Per 30 kalendorinių dienų tavo LABAS sąskaitą gali papildyti ne daugiau kaip 5 skirtingi numeriai.

Savo LABAS sąskaitą gali papildyti 3 € ir 5 € vertės kortelėmis su nutrinamu papildymo kodu arba 3€, 4€, 6€, 10€, 20€ papildymo kvitais. Juos gali įsigyti spaudos kioskuose, degalinėse, parduotuvėse, BITĖS salonuose ir kitose prekybos vietose, kur pamatysi geltoną LABAS ženklą.

Papildyti LABAS sąskaitą gali trimis lengvais ir nemokamais būdais:

1. Greitai telefono ekrane
  • telefone rink *110*
  • surink 8-ių ženklų kortelės numerį
  • surink 6-ių ženklų kortelės saugos kodą
  • spausk #
  • spausk skambinimo mygtuką
  • informacija apie sėkmingą sąskaitos papildymą atsiras ekrane
2. Siųsk SMS Nr. 1544
  • SMS laukelyje rašyk P
  • surink 8-ių ženklų kortelės numerį
  • surink 6-ių ženklų kortelės saugos kodą
  • per dieną šiuo būdu sąskaitą gali papildyti ir Lietuvoje, ir užsienyje nemokamai tris kartus, vėliau SMS neišsisiųs
3. Skambink Nr. 1500
  • spausk 1
  • surink 8-ių ženklų kortelės numerį
  • surink 6-ių ženklų kortelės saugos kodą
  • spausk #
  • išklausyk pranešimą apie sėkmingą sąskaitos papildymą

Kai artimiausia lietuviška parduotuvė ar spaudos kioskas už tūkstančio kilometrų, gali rinktis iš 3 būdų:

  1. Papildymo kortelė ar kvitas iš Lietuvos. Jei prieš išvažiuodamas nusipirkai papildymą, bet nespėjai jo aktyvuoti, sąskaitą gali papildyti iš užsienio. Siųsk SMS numeriu 1544. Žinutės tekste įrašyk P 12345678 123456, kur P – raktažodis, 12345678 – aštuonženklis papildymo kortelės ar kvito numeris ir 123456 – šešiaženklis saugos kodas. Atmink, kad sąskaitą galima papildyti tik 3 kartus per dieną, vėliau SMS numeriu 1544 išsiųsti nepavyks.
  2. Mobilioji perlaida. Ši paslauga leidžia iš BITĖS numerio papildyti tuščią sąskaitą. Ir nesvarbu, ar tuo metu tavo geradarys bus Lietuvoje, ar užsienyje. Perlaidos gavimas tau nieko nekainuos, o siuntimas būnant užsienyje bus apmokestintas pagal toje šalyje galiojantį SMS tarifą.
  3. Internetinės bankininkystės paslauga. Susirask internetą ir papildyk LABAS iš savo banko sąskaitos.

Norėdamas užsienyje sužinoti sąskaitos likutį siųsk ? numeriu 1500 (paslauga apmokestinama pagal toje šalyje galiojančius tarifus) arba pasitikrink jos kainą internetu savitarnos svetainėje mano.labas.lt.

Papildymas kortele

3 geros idėjos, kodėl pildytis mokėjimo kortele yra gėris:

  • Greita, patogu ir nereikia atsiplėšti nuo kompiuterio ar išmanuko
  • Gali pildyti ne tik savo, bet ir draugų LABAS (aišku, jei tik jie buvo geri)
  • Jokių papildomų mokesčių bankui (kitaip nei per el. bankininkystę)

Išbandyk žaibišką papildymą ir pridėk savo banko kortelę. Tik vieną kartą užtrukęs porą minučių, jau kitąkart papildydamas nereikės ieškoti banko kortelės ir suvedinėti duomenų – pasipildysi vos kelių mygtukų paspaudimu.

Jei nenori rūpintis, ar neištuštės sąskaita, gali pasinaudoti automatiniu papildymu kas 7 ar 30 dienų. Sąskaita pildysis pati iki tavo nurodytos datos.

Nustatyti žaibišką arba automatinį papildymą gali prisijungęs prie savitarnos ir pildydamas sąskaitą banko kortele. 

A screenshot of a phone
Description automatically generated

Jei turi ne per seniausiai banko išduotą kortelę, daug šansų, kad ja galėsi pasipildyti savo LABAS. Tinka ir kreditinės, ir debetinės! O konkrečiau:

  • VISA
  • VISA Electron
  • Mastercard
  • Maestro

Rekomenduojame pasitikrinti, ar tavo bankas netaiko papildomų saugumo reikalavimų ir ar nereikia bankui pranešti, kad kortele norėsi atsiskaityti ir internetu.

Visi norim būti visiškai saugūs, tad papildymui mokėjimo kortele taikomi šie limitai:

  • Per 24 valandas: vieną LABAS sąskaitą gali papildyti ne daugiau kaip 50 Eur. Per mėnesį: 100 Eur.
  • Per 24 valandas: su viena mokėjimo kortele LABAS papildymams gali išleisti ne daugiau kaip 50 Eur. Per mėnesį: 100 Eur.
  • Per 24 valandas: LABAS gali pildyti ne daugiau kaip 3 kartus (limitas galioja tiek sėkmingiems, tiek nelabai papildymams).

1. Pasirink apmokėjimo būdą (spausk „mokėjimo kortelė“), tada įrašyk savo numerį, papildymo sumą ir spustelk „Pildyti sąskaitą“. Taip pat gali pridėti savo banko kortelę, kad kitą kartą pasipildytum greičiau. Sąskaitą gali papildyti čia.

A screenshot of a phone
Description automatically generatedA screenshot of a mobile application
Description automatically generated
 

2. Atsiradusiame lange tavęs paprašysim surašyti duomenis, kuriuos rasi ant kortelės:

  • Vardą ir pavardę
  • Kortelės numerį (jį rasi ant kortelės, numerį dažniausiai sudaro 16 skaitmenų)
  • Galiojimo datą (mėnesį ir metus, iki kada galioja mokėjimo kortelė)
  • CVV2/CVC2 – 3 skaitmenų kodą, nurodytą kortelės parašo juostelėje

 

3. Atsiskaitymai LABAS puslapyje yra visiškai saugūs – tai užtikrina tarptautinės saugumo programos „Verified by Visa“ ir „MasterCard SecureCode“, kurios reikalauja, kad kiekvienas atsiskaitymas būtų patvirtintas du kartus. Todėl galiausiai būsi paprašytas patvirtinti mokėjimą dar kartą, priklausomai nuo banko, kuris išdavė kortelę:

 

Kitų bankų klientams reikalavimai mokėjimą patvirtinti „MasterCard SecureCode“ ir „Verified by Visa“ kodu gali skirtis.

4. Baigta. Lauk papildymą patvirtinančios SMS.

CVV2/CVC2 kodas yra saugumo priemonė, kuri leidžia mums ir tavo kortelę išdavusiam bankui įsitikinti, kad esi kortelės savininkas, o ne koks internetinis sukčius. Trijų skaitmenų CVV2/CVC2 kodą rasi kortelės parašo juostelėje.

  • Pirmiausia įsitikink, ar tavo banko kortele galima atsiskaityti internetu. Pasipildyti LABAS gali kreditine ar debetine kortele VISA, VISA Electron, Mastercard ar Maestro (netiks tik verslo klientams išduotos VISA kortelės).
  • Saugumas – svarbiausia. Pasitikrink – galbūt kortelę išdavęs bankas reikalauja ją užregistruoti saugaus mokėjimo internetu programoje? Tai pat pasipildyti pavyks tik su kortelėmis, kurias išdavę bankai yra tarptautinių saugos programų „Verified by Visa“ ir „MasterCard SecureCode“ dalyviai. Daugiau informacijos sužinosi pasirinkęs savo banką:
  • LABAS pasipildysi tik Europos Sąjungos šalyse išduotomis kortelėmis.
  • Pasipildyti gali nepavykti ir dėl nepakankamo banko sąskaitos likučio, kortelės blokavimo ar kitų priežasčių. Bet kuriuo atveju parašysim, kas nutiko, ekrane.

Saugu, žodis! Papildymas mokėjimo kortele yra visiškai saugus apmokėjimo būdas, atitinkantis griežtus reikalavimus, nustatytus Tarptautinės mokėjimo kortelių organizacijos „VISA“ ir „MasterCard“. Nori sužinoti daugiau? OK...

PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard, išmokti atmintinai nebūtina...) – tai mokėjimo kortelių duomenų saugumo standartas, kuris nurodo, kaip atsakingai saugoti ir tvarkyti kortelės savininko duomenis, kad būtų užkirstas kelias neteisėtam jų panaudojimui atsiskaitant internetu. Jei turi laiko, dar daugiau apie PCI DSS – čia: www.pcisecuritystandards.org

Nerandi atsakymo? Savo pastebėjimą rašyk čia: